Det är kul att få hem grejer från "anonyma folk".....

Hejsan bloggen!
Jag är fett trött och ska snart stänga ner datorn och sova. Men jag tycker att det är för tidigt & plus att jag är ledig imorgon också känns lite sådär dumt att lägga sig tidigt sen vakna tidigt och inte ha något att göra på hela dagen. Hmm..
(Är nog trött efter all simning på jobb..)

Jag har saknat att blogga. Faktiskt!
Men istället för att blogga så satte jag mig ner och bara ändrade lite snabbt här. Fult men ändå rätt ok. Enkelt helt enkelt. Skitsamma...

Nej nu ska jag hitta på något att göra.. Kanske läsa någon bok, är fett sugen på det. Fick faktiskt hem en bok idag.. ska väl bläddra lite i den och se om det finns något kul.
Vet inte vem som skickade boken till mig?! Kanske någon som vill jag ska börja läsa igen? :P Aja, ibland är det kul med preenter från secret people!


Neeeej, nu ska jag göra annat.. PUSSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0