... jag hoppas att du en dag får känna'

... känna exakt det jag känner. Allt som händer ska hända dig. Du tror att mitt liv är perfekt och att jag är egoist, enivs och en bortskämd jävla unge som börjar gråta när jag inte får som jag vill. Men jag ska säga dig en sak, det är så fel det bara kan bli. Mitt liv är inte så där "Wow" om man kan säga så. Allt jag har gått/går genom.. Så snälla snacka inte innan du vet. Om det är någon som är envis är det fan du. Och bortskämd har inget med saken att göra. För att du är en snål bitterfitta så ska du inte snacka om mig för jag får det jag vill ha. That's it. Och sluta bry dig om mig för jag kommer ändå aldrig ta åt mig av dina ord. Jag vet själv innerst inne vad som är fel och vad som är rätt. Du ljuger så mycket att du tror på dig själv och som vanligt är jag alltid den som ljuger. Alltid.. Så blanda inte in dig där du inte hör hemma. Ok ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0