Jag har prov imorgon, men jag orkar verkligen inte plugga!

Vet ni vad? Jag har prov imorgon men jag orkar fan inte plugga. Vilken ångest asså.. Ah!
Har suttit vid datorn mest hela dagen. ( Verkligen nörd varning här... ) Sen har jag legat i badkaret i någon timma. Men fan jag orkade inte läsa på provet även om jag hade böckerna med in. Utan jag var mer intresserad av att peela in mig med lotions och skrubba hela kroppen ren. Sånna dagar gillar jag, då man är extra tjejig och håller på med sånt i timmar. I love it! Nu ska jag måla naglarna..
Jaa jag orkar helt ärligt inte plugga. Får gå som det går eller så sitter jag uppe hela natten och pluggar. Väldigt härligt när alla andra sover, så ska jag sitta där själv i min egna värld.. Tröttnar jag finns det ju alltid något på tv.. Menmen.
Nej vi hörs senare/ imorgon. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0