090323

Hejsan bloggen. Nu känner jag att jag har tid för ett inlägg. Har iaf sovit mesta dels utav dagen sen har jag pluggat lite och sett på tv. Gud, vilken tråkig måndag.. Me dont likte Monday! Jajadå.. Har inte så mycket att säga, skolan gick fort som tusan och vi fick sluta tidigare än vanligt. Tjugo över 1, wiho! Och imorgon har jag sån där sjukt onödig skoldag...

Morgon dagen:
8.00 - 9.10 Matte/ Engelska.
9.30 - 10.50 Musik.
10.50 - 13.30 rast ( svenska egentligen, men ska till ungdomsmottagningen!)
13.30 - 14.10 B.språk/ tyska.
14.20 - 15.10 Tjejgrupp.

Sjukt onödigt att ha så lång rast enligt mig. Lika bra att slänga in lite lektioner där, ellerhur? Mhhm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0