Min helg, student & bröllop!

Min helg har varit helt underbar.
I Fredags tog Karna studenten. Det började med att vi kom hem till henne där det bjöds på Champagne. Vi var lite tidiga då alla gäster inte kommit än. Men efter en sisådär kvart så bara det rullade in folk.
Det var inte så många, mest släkt och lite vänner. Men trevligt var det.
Vi väntade på att Karna skulle komma.
När hon väl kom skålade vi och sjöng vi lite. Sen var det dags för presentöppning. Och hon verkade rätt nöjd! :)
Och efter det blev det mat, efterrätt, sen var det kaka & kaffe.
Vi var där någon timme sen stack vi för samel och ted hade kommit till anderslöv så vi träffa de någon timme. Och vi var ute helatiden, fyfan vad det var kallt!
Sen bar det av hem. Somnade direkt. & tack för en trevlig kväll karna!
Dock tog vi inga bilder här. Vet inte varför.



I Lördags/igår så var det bröllop. Var jättekul, speciellt när ens barndomsvän gifter sig. Vacker var hon också. Det började med att vi åkte in till stan, där hon satt hemma och blev fixad och hennes man stod nere och var så nervös att han inte visste vad han skulle säga eller var han skulle ta vägen. So cute.
Det fanns tjejer som dekorera bilar under tiden bruden satt hemma. Efter ca 30 minuter kom hon ut och då var det bara dags att sätta sig i sina bilar och köra in mot Landskrona (där festen höll hus). Vi körde runt i Landskrona ett bra tag innan vi kom till själva lokalen.
Och när vi väl kom dit bjöds det på massa god mat, men tyvärr blev det knappast något för mig. Kanske någon tugga. Fick min mens på morgonen och mådde skit.  Men inte skulle jag sitta och tjura för det, nej! Vi dansade som aldrig förr och jag har så ont i mina fötter än idag. Har fått fullt med blåsor också. Aj! Men det gör inget. Det var värt det.

Bilder kommer. Vi tog sjukt många bilder igår. De kommer väl in när jag har de på datorn.

Hotstuff..


Och idag så har jag bara legat i sängen och tagit det lugnt. The Hills har varit på hela morgonen så det har jag kollat på. Har inte ätit någon frukost än & klockan är 16.00 men jag är heller inte sugen på något. Eller har ork för att göra något.

Nej, nu ska jag fortsätta att kolla på The Hills. Vi hörs. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0