Jag tänker inte stanna i tråkiga Sverige hela sommaren, BIG NO!

Hej bloggen!
Mitt sommarlov har inte alls börjat bra. Jag tror det kommer bli det värsta någonsinn, helt ärligt! Det har regnat alla dagar sen i Fredags. Igår & idag började solen visa sig fram. Tacka gudarna för det..
Men ändå, jag vill fan inte vara i tråkiga Sverige hela sommaren. Får damp! För det första - det finns inget att göra här under sommaren, för alla åker då och inte kan man gå ut och festa heller. Här har vi f*cking 18 års gräns. Ok det är bra men ändå.. 
För det andra - det är pissväder typ hela tiden. Och när det inte är det så är det ju inte ens varmt här. I Bosnien har vi 40- 50 grader varmt hela tiden..
Vafan då!

Jag ska jobba i sommar sen skiter jag i, ska fixa mitt pass och sen är det adios amigos för mig. Jag åker någon vecka till Bosnien eller någon annanstans.

Jag är arg ......................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0