Then you came in, and knocked me on my face

Jag har en helvettes dag framför mig. Det känner jag på mig redan nu & mitt horoskop tvekar heller inte om det. Det stämmer så bra in men innerst inne vill jag bara sova bort denna dag & den kommande veckan. Ser inte lovande ut för mig... Jag är arg, det är jag! Och vet inte vad som kan göra mig på bättre humör nu. Antagligen ingenting. Fyyfan för er!
Och att jag har min mens just nu gör det absolut inte lättare, inte ett dugg. Gosh!
I'm so much stronger. I'll make it..
Det stod ju ioförsig att jag kommer träffa någon ny som kommer ta din plats och att jag skulle vara berädd på det. Hope so!


I never thought I'd be in love like this
When I look at you my mind goes on a trip
Then you came in, and knocked me on my face
Feels like in I'm a race
But I already won first place

I never thought I'd fall for you as hard as I did.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0