Käka pizza på någon uteservering i kvällssolen!

Hellu. Kom precis hem från stranden. Gosh så varmt det är. Man svettas ju bara man går utanför dörren`?! Var på stranden hela dagen iaf.. Trevligt.
Och nu ska jag nog ut i kvällssolen med syster och käka pizza på någon uteservering sen ta en glass. Mysigt! Älska just det..

Och tro det eller ej, men jag har börjat vänja mig vid ett sommarlov i Sverige. Men när jag tänker på Bosnien vill jag bara gräva ner mig..
Men nej, jag är stark! Tänka positivt & I'll be fine!

Nej om jag ska gå nu. P&K!



Ps.. Imorgon  har de lovat att det ska vara upp till 30 grader varmt i Trelleborg. God bless!

Kommentarer
Postat av: jasminka

ja idem za några timmar selmaaaaaaa:D ha så kul här hahaha ljubim :-*

2009-07-01 @ 21:01:04
URL: http://jasminkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0