Ännu mera glass.....

Här sitter jag och .... jaa vad gör jag såhär sent ?! haha. Jo jag snackar med Edin och kollar på tvn då och då. Det är Xenia på 6an men fan vad jag inte klarar av den serien alltså. Det är så påhittat alltihopa.. Usch.
Iaf.. Fick hämta lite till glass nyss, det är sjukt varmt alltså.. I dont understand, this is Sweden liksom?! det är aldrig så varmt här.

Iaf så hör jag redan fåglarnas kvitter & det börjar sakta men säkert redan ljusna till där ute. Hur ska jag sova med ljus? Good luck säger jag bara..........
Aja, nu ska jag se om det finns något annat kul på tv & snacka med Edin som får mig att vika mig utav skratt. puss på gump..

P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0