Bakis lördag.

Hejsan bloggen! Sorry för dålig upptadering men jag har rent ut sagt jobbat och sen sovit hela dagen. Är fortfarande riktigt trött. Men måste få i mig lite mat, har inte ätit någonting alls idag. På jobbet var jag sjukt seg efter massor med party igår.. Och ja, kvällen börja väl helt ok men sluta i kaos. Så vi stack hem vid 2. Jaja, alltså ingen sådär woow kväll igår. Rååkade bli lite för mycket också då jag inte ätit på hela dagen igår heller.. Så var rätt bakis på jobb idag, och filippa tyckte det bara var kul. Haha! Nej nu ska jag se film och tjocka ner mig i soffan med Mc Donalds mat som syster är och köper till mig. Hörs senare P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0