Någon intresserad av Acer 17 tums bärbar?

Jag var bara tvungen att skriva detta!
Jag är sjukt sugen på en ny bärbar dator. Jag vet, jag kan aldrig nöja mig med min egen som jag såå mycket dog för. Innan då.. Men nu känns det som om jag vill ha en ny mini bebis som kan åka med mig vart jag än rör mig. För denna jag har nu är 17 tums och jag känner inte för att bära på stora väskor direkt... Och den känns inte sådär jättenice att sitta med på ett cafffe. Så nu vill jag ha en ny, men tror aldrig min pappa kommer bli glad för det! Nej, och då kommer jag få betala den själv.. Fuck :(
Eller så är jag sugen på en ny kamera. För min syster pajjade vår nya digitalkamera och sen har vi aldrig lämnat den på lagning så nu dog garantin också, sånt händer bara mig! Ingen annan.. Och jag vill hitta någon billig men bra kamera.. Ser att dom har några stycken på rea också. Får väl hoppas att en av dom blir min..
Jaja, vi får se. Får kolla vidare senare när jag pluggat eller imorgon. Men iaf, jag hör av mig för då kommer jag säkert sälja min dator. Så håll utkik! Den är ju trotsallt bara någn månad gammal. Man kan ju kolla tillbaka i bloggen och se när jag väl fick den.
Nej alltså nu får jag snart ge mig själv smällar i ansiktet. PLUUUGGA SELMA!!!!
P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0