Mina gamla inlägg får mig att sakna en massa!

Vet ni vad? Jag kollade nyss i bloggen och  i alla gamla inlägg. Och då valde jag just att kolla i kategorin Bosnien 2008. Vilken känsla alltså! Fyfan, vad jag vill ner dit nu nu nuu! Kollade på bilderna, läste vartenda inlägg. Dom när jag var stressig och skulle in i stan och ränna varje dag för jag hade glömt något jag skulle ta med till Bosnien bara för all denna stress. Och den äckliga känslan jag hade när jag kommit hem, den äckliga dumma klumpen som satt kvar där i minnst en vecka kommer sakta men säkert fram nu känner jag. Jag vill inte känna såhär. Jag vill inte ha skola, jag vill ner till paradiset. Jag vill leva livet! Något jag verkligen inte kan göra här.. Men det går ju inte, inte än iaf.. Om ca fem månader då gäller det och då ska jag fan ta mig stanna heeela sommaren.. Jag behöver det! I just do...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0