if you need a hand, i'll be there..

Måste bara säga...
Mitt liv är skit, jag kan inte sluta tänka på det och det är något väldigt privat som jag Inte tänker ta upp här men ändå så känner jag att jag måste skriva av mig...
I just hate my life.. Det är sällan jag är glad och stolt över något i mitt liv.. Jag ser det bara som ett helvette, helt seriöst.. Tänker jag efter tillbaka. Så tror jag nog att ingen haft det så som jag har.. Men klart, så kan jag inte säga. För jag vet aldrig hur folk kan ha det. Speciellt vi tjejer..
Iaf! Jag är rätt trött på mitt liv och jag vill ändra på det. Jag orkar inte ta denna skit mer, ni är ju för fan det närmsta jag har? Ibland kan det va så att jag hatar er. Och ja, det kanske jag inte menar men snart gör jag det.. Eller vågar jag ens säga att jag gör det?
Vad jag än gör så blir det ändå fel. Alltid!
Selma gör det, selma gör det.
Blir kallad hora, smuts, fete fan och massor med mer varje dag..
Helt seriöst nu, man får tankar om att börja svälta sig själv.. Man blir så jävla lack på sitt liv och på allt så det blir den där jävla droppen en vacker dag...
Jag säger alltid till er mina vänner, if you need a hand, i'll be there. But would you be there if i will need a hand? Never, ever! Jag har en riktig vän och det är Iris.. Mitt hjärta. Henne kan jag lita med upp till 200% om det skulle va så.. Men tyvärr, denna världen håller på att gå under, och vi människor lika så.. Folk sårar hela tiden, ingen tänker någonsinn på att ge någon en fin komplimang.. Alltid ska det vara  neggativa saker..........
Du kan inte ens visa dig på stan om du inte får en ända kommentar om ditt utseende eller din kropps byggnad! Alltid är det något, något folk måste klaga på.. Förfan lär er att allt handlar inte om utsidan och det jävla utseendet. Det är insidan och ert hjärta, eran själ som räknas...

Jaja, nu ser jag själv att jag skrivit lite rakt upp och ner men jag orkar inte bry mig.. Känner att jag vääl nu skrivit av mig rätt mycket och nu ska jag få sova i lugn och ro.. ! Ta det som det är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0