Ge mig sömnpiller?

Jag är så sjukt uttråkad, men kan verkligen inte sova.. Vilken ångest. Har kollat på 100 filmer om inte mer och jag tröttnar aldrig:P Haha.. Kommer en liten gäsp här och var men ändå så blir jag klarvaken direkt efter.. Sick, nu kom en till..

Jaja, antar att allt folk i hela sverige ligger och sover nu medans jag sitter här.. Någon, ge mig sömnpiller haha. Jag kommer fan inte kunna lägga mig i tid och verkligen inte vakna klockan 7 på morgonen för att hinna till skolan. Men jag har fan mina nyårslöften och dom ska ändras starkt!... Kan skriva upp dom här om jag ändå inte har något att göra.. Jaa det kan vi ta.. Hörs i nästa inlägg. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0