Dagens shopping tar vi imorgon!

Jag har en sådan fruktansvärtd huvudvärk så det är sjukt. Brukar aldrig ha ont i huvudet och nu så kom det. Känner mig heelt död och mina ögon är halvt öppna bara. Jag tror jag är påväg till att bli riktigt sjuk, eller är det för lite sömn jag fått de senaste dagarna.. Jag vet inte iaf. Och jag kräälar till sängen, så trött är jag. Neeed a bed!
Dagens shopping tar vi imorgon, snälla ni måste förstå hur jag mår? (aaa) hihi. Tack!
Och sen har jag fottat dagens outfit också, kommer också upp imorgon. Och jag ber gud om lite ledighet.. Jag orkar helt seriöst inte jobba imorgon, vill sova ut mina timmar som jag behöver och är värd. Jaja, nu ska jag inte snacka mer skit utan ska gå och bädda ner mig med någon film. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0