Britney Spears - en förebild för många.

Britney Spears är en förebild för många och inklusive mig! Älskar hennes nya musik och tror nog det är den bästa hon gjort. Visst, om man kollar tillbaka i min blogg sen förra året så kan ni se att jag skrivit att hon är PSYKO osv osv.. Men just där hade jag fett mycket fel! Jag dömde henne utan att ens veta vad hon genom lidit utan trodde hon bara gjorde detta pga knarket osv.. Nu blir jag bara så jävla arg på mig själv för det. Och dokumentären som var om henne, den fick en att bara börja gråta. Just då insåg jag att alla som dömt henne har så jävla mycket fel! Tänk all skit hon fått stå ut med under ett år och hur hon föll sakta ner. Men hon reste sig upp igen, det gjorde hon. Har nog aldrig sett en starkare person än Britney. Och nu fick jag lära mig en läxa. Döm aldrig en människa innan du ens vet hur hon/han är! ALDRIG!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0