Inte bra låtar detta året!

Nej, jag orkade inte sitta och se hela M (tänker inte skriva det ordet igen haha, blir för mkt!:P), det som mest intresserade mig var ju låtarna. Och jag ska erkänna. Det var ingen av låtarna som fall mig i smaken. Det blir bara dåligare och dåligare för varje år. Iaf dom som sjöng nu ikväll. Nej, jag ville bara höra låtarna sen gick jag tillbaka till datorn.

Chefen min ringde också för ca en halvtimme sedan. Imorgon blir det jag och Nina på jobb. Vad kul! :) Måste snabba mig dit då jag har nycklarna och det innebär att det är jag som öppnar.. Inte försova mig som jag gjorde imorse.. Nej!

Nej nu ska jag se om min film laddats klart så ska jag se den! Berättar mer i nästa inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0