Burn ..... ......

Hejsan bloggen. Ingen ork  för bloggandet idag, nej! Menmen får väl iaf höra av mig.. Sitter här och dricker burn och sjunger till Kad Delunas nya låt:D
Dagen har ioförsig gått väldigt fort och jag har bara tagit det lugnt. Också tagit dagen som den kommit, dvs inte haft något planerat idag. Väldigt skönt.. Sitter och funderar på om vad jag ska ha på mig för kläder imorgon då vi ska ha hemmafest hos mig för jag fyller år nästa vecka sen ska vi dra till Magasinet och ha lite kul där:) Det blir bara vi tjejer hemma hos mig så det ska bli kul att bara umgås och ha kul med de närmsta.. 
Så imorgon har jag sjukt mycket jag behöver göra.. Skriver göra listan senare. P&K! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0