Bloggen bortglömt... lika bra att radera helt?!

Här ligger denna blogg... helt bortglömd. Jag vet inte om jag orkar skriva om mitt liv och min vardag längre. Det känns som om något innom mig säger åt mig att sluta direkt! Jag har inget privatliv känns det som. Eller jo, jag har ju det men det känns inte så. Jag skriver om mina dagar här, om mina känslor, tankar. Och ibland tänker jag inte på att folk som jag känner verkligen läser min blogg, och då känns det rätt skumt när dom säger "Jaha, du gjorde det idag... och det igår. ahaa jaa.." något i den stilen. Då blir jag fundersam men kommer på att jag faktiskt skrivit det i min blogg.. Folk tar reda på för mycket fakta, alldelles för mycket. Och var får dom allt ifrån om inte från bloggen?

Jag vet inte, men det känns sjukt fel just nu. Jag vill kunna berätta om mina dagar och ifall jag gjort något kul face to face till mina vänner. Eller inte berätta alls.

Vissa läser ju bloggen bara för att ha något att snacka om sen.

Jag älskar att blogga, yes I do! Men det känns bara så feeeel. Jag kan inte riktigt skriva just varför. För jag vet inte själv. Alla tankar bara cirkulerar runt i huvudet. Men ändå så vill jag inte blogga. Inte just här, folk som inte behöver eller folk som jag inte vill ska läsa min blogg är här inne och snokar. Jag tycker inte om det.


...... Jag kanske skulle stänga ner bloggen?
Naaae. Jag vet att jag kommer ångra mig då. Och alla minnen, alla bilder och allt kul har jag kvar här.
Jag kanske har kvar bloggen, ett inlägg då och då skadar väl inte? Nej... 

Jag kanske skapar en annan blogg. Där jag är anonym. Eller i själva verket är jag anonym för dom jag inte vill ska läsa min blogg..
Kanske ska förklara mig bättre här, märkte att ingen människa skulle förstå vad jag menar. ... .... . . Jag skriver helt enkelt inte ut vad min nya bloggadress kommer att heta.... om det nu ens blir någon ny blogg...



Nu ska jag iallafall gå och fika med min vän Amra. Det var ett jävla bra tag sen och jag saknar det massor. Vi ska sätta oss ner och snacka massa gossip, med varsin Chailatte i handen. Loooove that!

Pusshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0