Vänninorna och Kung Carl, bra bok?

Nu ska jag lägga all skit bakom mig, orkar inte bry mig om andra som bara är skit... Jag har mina vänner och jag vet vem som står mig närmst...
Amela (syster), Iris, Ted.. Behöver verkligen ingen annan, för detta är de bästa vänner man kan ha ..



Iaf.. Nu ska jag lägga mig och läsa en bok, vetifan vad för någon haha. Men en jag hittade bland andra böcker i hyllan. Den heter Vänninorna och Kung Carl... Något att läsa eller? Själva Rubriken/ namnet på boken verkar inte alls intressant men man får ju allt ta och se... Efter några sidor i boken..
Tv orkar jag inte se på, eller jo det gör jag men batterierna i fjärrkontrollen har dött och inte orkar jag springa runt och leta efter andra. Det får bli imorgon eller något.. Så bok, here we go!


Kommentarer
Postat av: Anonym

allt bra?



http://jennifermolin.blogg.se

2009-04-06 @ 23:58:06
Postat av: ida,S

godmorgon ;)

2009-04-07 @ 07:05:04
URL: http://idaskarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0