När det är sol ute så har man inte tid för bloggen, nej inte alls!

Hejsan bloggen. Efter ett bra tag nu ... för mig iaf.. Ja som ni ser, rubriken stämmer in väldigt bra och tittar man in hos andra bloggare så står det något liknande. Tror faktiskt inte att någon sitter hemma i detta vacka väder vi har.. Det är ju 13+ grader i lilla Trelleborg, och det har varit sjukt varmt nu de senaste dagarna. Fy vad skönt. Nu är vi ett steg närmare sommarn, ;D wiihoo..

Iaf, min vecka har gått bra och jag är bara lite sur. Igår hade jag damp om någon, det har jag alltid dagen innan min m...  så då kändes allt kaos och ville bara gräva ner mig. Menmen det är inte lätt att vara tjej! haha..
Nej nu ska jag fan ta mig gå ut. Kanske grillar snart med några vänner, mysigt. Och vi kanske hörs ikväll.. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0