Nu är min blogg tillbaka igen!

Hejsan bloggen. Det var fan länge sen. Men min cp dator har verkligen inte varit vän med mig och vägrat sättas igång men nu så. Ska nu  försöka blogga som vanligt och göra allt för att hålla er uppdaterade så mycket som möjligt. Om jag slutar blogga. (Eller så kanske jag inte ska säga men..) Om jag inte uppdaterar så är det väl för att denna datorn blivit min fiende igen. Men snart så ska jag få ny dator när som så då kommer ni ha massor att läsa:)


Jaa, vad gör ni annars då?
Jag kom precis hem från jobbet och är rätt trött nu så ska lägga mig i badkaret en stund sen blir det massor med plugg för min del.

Nej, det var allt för mig nu tror jag, har faktiskt vant mig utan dator så jag har knappast något att komma med som ni ser. Men vi hörs säkert senare innan jag lägger mig. Ha det nu så bra så hörs vi sen. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0