En tråkig fredag som denna blir det pannkaksdags!

Ja just det! Är så sjukt trött på alla dessa tråkiga helger, så det inte är sant....... Aaarh! :P Ni ser väl hur mycket jag dampar? Precis!
Så nu har jag faktiskt bestämmt mig för pannkaksdags! Ska äta pannkakor så jag smäller upp som en ballong. Är trött på detta tråkiga livet, och är så sjukt sugen på pannkakor även om jag bara orkar äta 2-3 stycken...
Nej men vi hörs senare då. P&K!



Ps. Sen tycker jag också att jag ska byta bloggdesign.. Och att ni kan hjälpa mig vad jag ska ha för något eller iaf kan ni ge tips på hur den ska se ut:P Vill ha något med typ svart och vitt då det är vinter och den är mysig. Så rätt mysig blogg vill jag ha! Hihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0