Det går bra, ska du se:)

Allt kommer att gå bra Lence, don´t worry hjärtat... Everything´s gonna be allright!:) Vi kommer och besöker dig imorgon antar jag ... och då får du ..... jaa du får se gumman, men något ska du få!:D
Allt kommer iaf gå bra och du kommer snart kunna spela fotboll igen och kunna vara världens mest bästa målvakt! Alla älskar dig:D:D:<3<33

jaa, nu ska vi iaf ut och "shoppa" lite i stan ifall vi hittar något fint där :) sen ska vi ut och umgås. goodie..
Väntar bara på att Erna ska vara klar och så sen drar vi(:

Har varit dåligt med bloggandet som fasen nu men det kommer jag ta igen, snart fixar experten Brane våran dator och för hoppningsvis min bärbara också så då blir det bloggade för fulla rullar! :D

En sak till, det var en sjukt snäll tjej vid namn Sanda som gärna ville fixa min blogg och det tackar jag som fan för alltså, för den är bara helt ful nu! :/:P Hon är grymm på det hon gör så vänta ni ska ni se att min blogg kommer vara tjuusig snart:)

Nej om man ska gå nu,.. Ha dt bäst nu så hörs vi.. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0