Tråkig måndag!

Nee alltså!!! Det var ju så sjukt fint väder ute här igår och rätt dom det var så har vi snöstorm idag! Faaan vad arg man blir alltså! Blir så sjukt sur nu!

Annars har jag inte gjort så mycket mer än varit i stan och tog jävligt lång tid att ta sig dit pågrund av ovädret! Iallafall tänkte köpa mina skor men dom har tydligen inte dykt upp än! Ännu mera damp får jag.. Sen bar det av till bibloteket och låna en bok och sen handlade jag lite måndagsgodis haha. Sen var det bara att dra sig hemmåt i ovädret. Och nyss fick jag reda på att systern ska in till malmö och vara någon slags "modell" för naglar. Så dit ska vi in imorgon. Hoppas på bra väder då! Sen ska vi nog träffa hennes på G kille om man kan säga så, maha:)

Ni får ursäkta mina svordommar här för jaa, vädret gör mig pissed off! Menmen förlåt och ha det bra för nu ska jag göra annat! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0