Bilder..

Vårt sportlov var direkt inte ett sportlov. Det var nog mer kallat
 förmatlov. Hahahaha. Här kommer då lite bilder på vårtl oov då :)


image28
Amra inne på Vikingapizzerian(stavning?) Sitter med full tallrik pizzasallad och kollar i mobilen haha. Val:)

image29
Syster ville också gå ut och äta med oss:D

image30
Och så beställde de kebabpizza, me dont liike:/ så jag fick en tonfiskpizza . Mumms som fan!:D

image31
En till bild på Amra, haha sitter och äter pizza.

image32
Sen stack vi som tre stycken meloner för att trycka i oss glass på McDonalds. HAha tro mig vi orkade inte alls glassarna utan hade massor med kul istället!:p hahaha


Finns inga bilder på mig då jag raderat alla, som var så fuuuula. Kommer väl bilder nästa gång haha .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0