Har varit och byggt på naglar!:)

Hallo bloggen, inte skrivit här på ungefär en vecka jag vet. Men när det är så sjukt varmt ute så tror jag heller inte att någon utav er sitter inne och läser/skriver bloggar, right?;)
Iaf, så har jag inte gjort mer än legat och stekt på stranden med mina änglar! Underbart.. Har haft det så sjukt kul osv osv..
Men det värsta är att det har börjat småregna lite idag och kommer förmodligen regna hela veckan.INTE BRA! Syster Mirela tar ju studenten på fredag, faaan!:( Det är ju sista veckan i skolan och så kommer det taskiga vädret tillbaka, precis som förra året, me don´t like.
Men nu kommer vi till det bästa.. Jag har  precis varit och byggt på mina naglar och dom är uuubersnygga.. Loove them. Ni ska också få se bild men det visar jag säkert i nästa inlägg då jag inte fotat de än (ska göra det nu!;P) och släng gärna in en komentar om vad ni tycker:) Själv är jag superduper mega nöjd!:)

Nej nu ska jag gå och kolla på I huvudet på Gynning som börjat nu igen vilket jag inte visste. Ha det bra. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0