Tjena Sverige.

Hejhej bloggen. Sitter nu po ett internet caffe nere i bosnien och som ni marker finns det inte de tre sista svenska bokstaverna. Menmen det far ga. Har ar ca 40 grader och det ar svin varmt, man kan inte ens ga ut. Ville bara saga det och att jag inte saknar sverige ett dugg nu haha, ok lite men vannerna och kanske lite bloggen. Har faktiskt inte haft tid for bloggen eller nagot annat har. Det ar fullt upp hela tiden. Men nu har ja iaf bloggat.
Fick ocksa en komentar av en Johanna och du undrade vart jag kčpt min marinblaa vaska. Den arkopt inne pa Gina tricot. :) Nej nu maste jag ga. Tiden bara rinner ivag. Men vi kanske hors igen, vem vet . Ha det bast n bloggen sa hors vi. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0