Mat & plugg.

Hejsan bloggis. Jag har inte gjort mycket idag kan jag säga. Städat lite och läst i min skvallertidning. Ooh jag får damp på Britneys beteende alltså! Hon hotar med att dränka lille Jaden James (stavning?) för att Kevin har fått ansvaret om barnen nu. PSYKO! Menmen allt kan hända som sagt. Iallafall har jag precis lagat middag, eller snarare håller på. Det blir potatis med någon smaskig köttgryta. Sjukt gott :) Och sen ska jag väl plugga har lite tyska och sen ska jag se tv eller något. Kanske skriver igen, eller de gör jag säkert. Men vi hörs. PUSSPUSS!

Kommentarer
Postat av: sandra

inte så konstigt då britney har blivit psyko, hon har många anledningar till det.

2008-01-29 @ 17:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0