Måndag.

Good morgon. Vaknade kanske för någon kvart sedan borsta tänderna och så sen stack jag och handlade frukost till mig eftersom jag inte orkar stå i köket och laga frukost så tidigt så det blev klara och varma Baguetter för min del . Haha.  Jag ska snart se på TV då det inte finns något att göra såhär tidigt och justja. Jag är ju inte i skolan så rätt tråkigt när ingen sitter inne på Msn eller så. Och jag är inte i skolan för att jag ska skriva reportage (stavning?) om hur folk jobbar på kommunen och då stanna jag hemma. Egentligen skulle jag gå runt på kommunen och kolla men det orkade jag inte. Och eftersom min pappa jobbar där så var han så snäll och erbjöd sig att skriva ner vad dom gör där osv. Love maah pappie (: Menmen, nu ska jag se tv så ni får ha det så bra så skriver jag säkert mer senare. PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0