Fredag.

Neeej nu blir jag så sur på mig själv! La mig inte förens halv fyra inatt och vaknade kvart över 1 idag. Detta får bara inte fortsätta såhär, inte en chans att jag kommer hinna vakna till skolan och så. Men det ska bli bättring dom här sista dagarna, jag lovar!!!

Annars har jag inte gjort mycket idag, vaknade rätt sent ju och började med att sätta på TVn och skulle se Våra bästa år. Kollade på det sen var det dags för frukost. Åt en macka, sedan satte jag igång datorn.
Inte så mycket jag tänkt göra idag förutom att PLUGGA, som är ett måste nu idag! Hade tänkt göra klart det mesta så jag inte har så mycket kvar att göra under helgen.
Jaa, nu har jag inte så mycket mer att skriva här.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0