Nu är regnet faktiskt här!:)

Hellooow!:) haha. Jaa, nu är regnet faktiskt här också, i Skåne. Kan ni fatta det? :P Har saknat det lite faktiskt då jag tröttnat lite på solen, har blivit för mycket i Bosnien och sen nu i Sverige också! :P Men om det ska regna så behöver det inte hålla så länge heller, eller hur? Då är det ju inte så kul. '
Annars då, vad gör ni? Jag kollar på The Hills och har allmänt tråkigt. Har faktiskt legat en timma och läst i en bok jag lånade innan jag åkte. Rätt bra bok, handlar om en tjej som börjar knarka och sådär.. Det är såkallat en dagbok som hon själv skriver dag för dag. Rätt ok:) Sen tröttnade jag lite på det, då jag alltid blir trött när jag läser böcker så jag satte mig här istället:D
Ska nog ut senare med lite folk. Får se hur det blir då det regnar lite nu.. Men vi hoppas på att vi kan gå ut ändå, blir jävligt uttråkad av att sitta hemma hela dagen, klarar inte av sånt:P
Nej nu ska jag fortsätta kolla på The Hills.
Ha det gött! P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0