Hemma nu.

Hallo bloggen! Mobilen kom idag, men en sak gillade jag inte. Det var telenorsmobil så har lämnat den nere i stan för att en man ska operatörlåsa den. Alltså låsa upp den så jag kan ha mitt comviq kort där i! Det gillar vi, så den ska jag hämta ungefär omkring 2-3. Det blir bra:D
Och idag har jag varit i stan jävligt tidigt. Syster väckte mig omkring 11 på morgonen och jag var död  då pratar vi om riktigt död, och så stack vi in till stan. Fick med mig en tröja hem och sen cyklade jag över till Erna. Varit där hela dagen nu och har precis kommit hem. Har inte alls haft tillgång till en dator så då blev det dåligt med uppdateringar också.. Menmen, nu ska jag göra annat, ha det gött. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0