Man märker att jag har tråkigt? Haha..

Tänkte att ni nu kan svara på lite frågor här då jag svarat och "ställt" mig själv frågor.. Eller jaa, hoppas ni fattar..
Hade varit kul om ni svarar ;

1. vad heter jag?
2. har vi hånglat ?
3. skulle du vilja?
4. dricker jag alkohol?
5. röker jag?
6. skulle du stå ut att bo med mig i två år?
7. skriv en mening där mitt namn är med
8. tycker du att jag har bra musiksmak?
9. har vi samma humor?
10. skulle du våga dela säng med mig?
11. vad är jag bra på?
12. vilket yrke skulle passa mig?
13. min sämsta egenskap?
14. min bästa egenskap?
15. är jag självisk?
16. har jag gjort något bra för dig?
17. vilket/vilka uttryck använder jag ofta?
18. vad gjorde jag bra första gången vi sågs?
19. har du velat ha sex med mig?
20. vad tycker du om mig och mitt utseende?
21. har du gillat/varit kär i mig?
22. tänker du kopiera det här så att jag får svara på ditt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0