Tack så hemskt mycket Kenza!:D:D

Min dag var rent ut sagt ett helvette, tills jag satte mig vid datorn och såg att jag fått mail. Då tänkte jag men oooh, vad jobbigt nu är det bara reklam. Men då såg jag att det stod Kenza där. Asså fyfan vad jag hoppade av lycka.. Jag blev riktigt glad. Det förgyllde min dag direkt, fan vad jag är glad. Tänk att jag vann ett present kort från Kicks för 500 kr, bara för att jag trillade framför en kille som satt i sin bil. Ok han var typ världens snyggaste kille då, och jaa jag skämmde ut mig som in i. Men jag vann ju 500 spänn på det. Det bore man ju göra oftare hahahah.
Nej nu ska jag plugga sönder mig och ha ett leende på läpparna hela natten. Haha, vi kanske hörs innan jag lägger mig annars får ni ha det bäst och sova så gott. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0