Kan man känna sig dödare än mig? NEJ!

Hejsan bloggen. Har fått allt för lite sömn inatt och jag är superduper mega trött. Förstår ni nu hur trött jag är? Sjukt att man kan vara såhär trött, satt och halvsov på svenskan idag, man skulle skriva av i sin bok vad dom andra redovisade där framme och gissa vad jag gjorde då? Sov typ haha :P men så är det ibland.. Och min älskade Bosse till mentor säger alltid att jag måste börja vakna för jag alltid är så sjukt trött i skolan.. haha sorry, jag ska bättra mig. Promise! :)
Nej nog om det...
Vad gör ni då? Jag sitter vid datorn bara, har precis lagat mat till hela familjen men ingen verkar vilja äta utav min mat förrutom jag ? hahahah aww så synd:P Jag gjorde faktiskt jättegod mat för en gångsskull så sug på den om ni inte vill ha! ;)
Och nu ska jag faktiskt kolla bloggar sen ska jag se på tv. Massor med filmer ikväll, kan slänga upp dom här i bloggen.
Nej nu ska jag kolla bloggar. Hörs senare. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0