Fars dag.

Hejsan. Nu äntligen är jag hemma från jobb och massa bilturer. Puust*
Det är ju fars dag idag så jag tänkte att jag kunde åka in till Maxi med syster då stan stänger kl 4 och det gör vi med så jag hann aldrig gå in dit. Men vi åkte in till maxi och köpte två skjortor. Rätt fina och varma nu till vintern och för någon dag sen så var det shampoo och parfym för 100:- på H&M så jag tänkte att han kunde få det :) hade lite extra pengar över den dagen och ville vara lite snäll hah :P
Men nej nu ska jag faktiskt se om jag orkar kolla film efter duschen för jag är heeelt dödstrött.. P&K!


Kommentarer
Postat av: melinda

sv: åh sånt e så jobbigt.

man ångrar sig alltid när man kommit hem och skitit i att köpa det där plagget så måste man åka in igen, arh!

2008-11-09 @ 22:32:43
URL: http://mminuter.blogg.se/
Postat av: melinda

sv: haha sånt borde inte få hända.

förresten, e du innne i msn nu? kab logga in och skicka låtarna ju DÅ :d

2008-11-09 @ 22:41:12
URL: http://mminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0