Jag är busig tihihihi.. o o oo mg

bloggis... Det har hänt en massa i denna lilla värld. Har hänt massa bra saker men också mindre bra saker.
Jag är såååå sugen på att skriva av mig och skriva vad jag gjort exakt varje dag sen jag "sluta" blogga, även om jag bara legat i sängen en hel dag. Det sk*iter jag i. Vill bara skriva för skoj skull liksom. Men ändå så känner jag att nej, jag orkar inte det här.. Jag vet inte hur jag ska formulera om allt och därför låter jag bli istället..
Ja jag är fett konstig, jag vet. Meeen skitsamma..


Iaf, nu ligger jag i min säng och kollar på Geishan som ligger på bordet brevid, men vet inte om jag ska käka upp det sista för då kommer jag bara bli törstig vilket betyder att jag måste då resa mig upp och ta mig till köket för att dricka vatten sen kommer jag bara bli kissig när jag väl lagt mig fint igen i sängen för att sova och då kommer jag få damp på mig själv och behöva resa mig upp för att gå och kissa & sen kommer jag inte kunna somna på flera timmar.. meeeeeeeeeeen skitsamma, jag äter en liten bit ändå! HIHIHIHIHI!!! jag är busig.


(OMG! det var den mest cpigaste & onödigaste text jag nog skrivit i bloggen. Man märker verkligen att jag är sugen på att blogga men har ingen aning om vad(-.-))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0