Fredag

Igår åkte jag, melissa & gara in till malmö. runt 8 tror jag. a joooj. alla satt helt stela ko statyer smrzli se & sprang in på BK da lånamo toan...
bilo je sådär 2 sek ifrån da nebi povratila där inne när jag kom in
iaf. vi tog en fika bara sådär sen stack vi och åt på max bara sådär. sen träffa vi B & hans kusin och senare kom S. HA HA!

Da vam ispricam.
S är en skitful kille (oprosti me boze!!!!) ali han är det. & melissa ville jag skulle fixa någon snygging till henne, reko hajd sta fali. Kollade genom min kontaktlista i där var han. hahahahha. i hon frågar mig också:

Melissa: SELMA HUR SER HAN UT!???!?!?
Selma: ma on je bomba, det är verkligen din smak.
M: Var kommer han ifrån?
S: bosnien.
M: Vad heter han?
S: ..................... (dör av flabb)
M: varför skrattar du?
S: pa eto nako radi reda.
M: men säg fan.
S: Ok, Melissa. han har skit fult namn, du kommer dö. all du kommer också dö när du ser så sexig han är. Zove se Sulejman, (slajman) HAAAAAAAHAHAHAAHAHAHHA!!!!!
M: VAA? ------.------- =??? HAHAHAHAHAHHA
S:pa de fan jebes ime, frågar någon va din kille heter säg bara.. .. .mirza? han är ju ändå snygg? 8-)
M: oke hajd skitsammaa. vad har han för ögonfärg??
S: Grön/blåa ;) (han har typ bruna a jag vet att hon älskar grön/blåa ögon så jag sa de HAHA)
M: MAJKETI????!?!?!? OMG!!!
S: Ja vi ska träffa honom ikväll. så du vvet.
M:ok?



I malmö nu. kl är typ 22.00
S: Slajman kommer nu (vi var på max)
M: OMG! KAKO IZGLEDAMM?!?!?!??!?!?!?
S: BOMBA!  hajte izlazite nece nas vidjeti.
M: OK. omg omg omg..
S: (a ja tänkam, innerst inne kommer hon verkligen döda mig alltså. ima da mi jebe sve pod spisku kad ga vidi..)

10 min senare...
S: pa dje je konj, de börjar fan regna
M: hajde vi går in så vi inte blir blöta.
Gara: ja se smrzo (& sammtidigt dör vi av flabb när vi kollar på varandra zato vi längtar efter melissas reaktion.)


5 min senare..
S: evo han skriver att han är utanför hajte. HAHAHAH!!
M: joj ser jag bra ut asså?
S & G: ma jaaa sta si se stisnula tu??!?!?
M: men jag måste fråga..

vi går ut..

han går mot oss men hon reagerar inte för hon tror absolut inte att det är han nego ona prolazi och säger ma gdje je on konj jedan (hon har fett konstigt uttal kan prica nas.)
a ja i gara stajemo och hälsar på honom. Sen får hon sån riktig.. asså neznam sama sta da kazem. hon får sån chock. att när hon kommer tillbaka och hälsar på honom så säger hon
M: memmm mmemlll ill mmee leei melissa.
Slajman: A znaci ti si ta cura.
M: va? aha, ja.........................

sen vänder hon sig mot mig och säger SELMA DU ÄR DÖD!! ASSÅ VIDJECES BARA NÄR IV GÅR IFRÅN DOM!!!!!!!!
a ja pucam..

sen går vi mot hans bil där hans kompis sitter.
(sen går melissa och gara ifrån för melissa ville absolut inte något med ohnom. znam kaznit ce MENE a i nju bog al hajd. )
så sitter jag kvar där med S och hans kompis.

Jag: eto, sta velis, dobra riba haaaaa????
S: ma kakvi to je malo za mene.
S kompis: sta bolan malo?????!??!?!?? VIDISLI TI KOLIKA JE?? (melissa är lite mullig det var därör han sa så hahah)
S: ma kakvi hocu ja vecu .
S kompis: daaaaaaaaj ba, a de ti meni reci. gdje ces ti naci vecu ???!?!?!?!? (helt seriös också)
asså ja sam pukla.. jag tror att jag dog flera gånger om där alltså.....



sen på bussen hem to je bilo ludilo. jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv och har nog aldrig fått så många hatblickar av folk. aajj hajd neka sam .

orka sova me sne nacke på bussen.. .



nej nu orkar jag inte ksriva mer. dosta je vise.. 



och ni pickice som inte ivlle ställa upp igår. ma jebem vas ja, vidjecete vi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0