Vad tusan ska jag ha på mig?

Ja, imorgon är det bröllop och jag har inte den blekaste aning om vad f*n jag ska ha på mig. Är alltid ute i sista minut som vanligt. Menmen, ska väl hitta någon fin klänning eller något annat. Fick iaf låna en superfin rosa klänning från mitt hjärta iris. Tack duso   Den sitter riktigt bra fast jag känner att det fortfarande är nånting annat.. Vi får allt se imorgon.
Och det kommer bli riktig kaos här hemma imorgon. Jobbar imorgon från halv 11 till 2, om inte 3 eller 4. Sen ska jag direkt hem och fixa mig..
Jag känner faktiskt inte alls för något bröllop utan vill helst sitta hemma själv eller med någon mysig person och se på Eurovision song contest. Vet om att jag kommer storböla i sista minuten imorgon och få en jävla panik som jag alltid brukar få.. arh!


Iaf, nog om det.. Veckan har varit helt ok. Sjukt fort har det gått & det har hänt massor. Både det ena och det andra.. Folk som gör en glad och folk som gör en mindre glad.. Och så finns det ju alltid en sådär lite extra speciell person som ger en fjärilar i magen. Men inga nämnda inga glömda..

Mm.. Kom på att jag gråtit en massa denna veckan också. Jag kan börja gråta för precis allting. Har vi tjejer sånna perioder eller är det jag som är lite konstig?  Har tex börjat gråta bara någon sagt åt mig att göra något som jag inte vill. Riktig pjalla, nästan så jag vill slå till mig själv. Ha Ha!

Iaf... nästa vecka, jaa kan jag kalla det wonderful eller vadå?
Måndag har vi vanlig skoldag men vi har också utklädnad då haha. Riktigt kul ska det bli, och det är då jag slutar tjugo i två (varannan vecka) sen på tisdag är det friidrottsdag på södan. (alla på köpingeskolan är med) sen på onsdag var det nog vanlig dag där med. Och på torsdag & fredag är jag ledig. Loooove my school!

Och denna fredag har jag inte gjort så mycket. Skola till 1 sen har jag bara legat i sängen. Sovit någon timme sen har jag bara kollat på tv eller suttit vid datorn. Och nu så visas en film på femman. Komedi.. .
Nej nu orkar jag inte skriva mer.. Vi hörs. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0