ÖSregn = mysdag!

Hejsan bloggen. Har suttit och pluggat mest hela dagen och nu är jag äntligen klar. Har också haft en sådär riktigt fetdag idag. Har bara suttit vid datorn hela dagen (pluggat & kollat en massa annat då)! Och jag har hittat en mysig hörna där jag har min dator nu. Orkar inte ha den vid sängen. Får så grymt ont i ryggen. Iaf!



Har ju tjockat mig idag. Verkligen inte bra! Har ätit lite chips, sen tröttna jag på det och då åt jag någon godisbit. Men sen tog jag banan istället. Det är min frukost/lunch/middag.
Varför det alltid blir så när jag är hemma, att jag knappast äter något. Vet jag själv inte. Visst jag röker men blir inte sugen på att äta som mina vänner blir när de inte kan röka. Jag sover hellre!
Mmm, ska nog gå och käka en sen middag. Är sugen på kycklingsallad. Får se om jag har ork till att laga det. Sen ska jag och syster ha en sådär myskväll då det ändå ösregnar ute och det är ju inte så kul att gå ut då! Så vi ska vara hemma och laga kladdkaka:) och se på någon bra film. Mh!
Nej nu ska jag gå.. P&K!



Fick en konstig känsla innan. Läste igenom massa gamla inlägg. Och då valde jag att läsa de i Juni/Juli 08. Oh my, som jag saknar Bosnien. Fyfan vad jag vill ner dit. Tror denna sommaren kommer vara värsta någonsin om jag inte får lov att åka ner dit. Alla ska ju jobba. Och jag är den ända som kommer vara hemma, lika bra att jag åker då. Jag ber dig Gud! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0