Svar till kommentar!



orka ha blogg i typ mer än ett år utan att få några kommentarer -.- -.-

Svar: Ja det är ju inte direkt så att jag bloggar för kommentarer eller något annat. Denna blogg har jag startat för mig själv. För min fritid och för jag tycker det är kul att blogga. Inte för några kommentarer eller annat. Visst, det är kul när folk kommenterar. Men ska det vara sånna här kommentarer där du tror jag bloggar för kommentarer. Hell no! Då blir nog bloggen 100 gånger bättre utan era skit kommentarer. Och för att du är så feg och inte vågar skriva ditt namn gör ju saken bara ännu värre. Du utser dig själv som anonym, men vännen. Har du tänkt på att din ip-adress står där så jag kan ta reda på vem du är hur enkelt som helst. Det är iaf inget jag tänker göra för jag sjunker inte lika lågt som du, men bara så att du vet. Det finns gränser. Punkt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0