Mest för att jag har tråkigt.

KÄRLEK:

Är du kär just nu? - Nej, faktiskt inte.

Har du någon kille just nu? - Nej.

Har du dumpat någon? - Yes.

Har någon dumpat dej? - Det har hänt.

Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Nej?

vem kysste du senast? - ....

Vem kramade du senast? - ....

Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Varför ska han behöva hångla med någon annan ifall han har mig? Nej, det är verkligen inte ok!


SKOLA:


Är du duktig i skolan? - Haha jag har kunskapen, men viljan är ju inte riktigt där. Eller ren lathet om man säger så.

Har du bra betyg? - Njaa..

Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Faktiskt så har jag det :)

Sköter du dej i skolan - Ja, det gör jag väl.

Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Alltid!

Haft mobilen på lektionstid - Rätt ofta haha.

Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Jag snackar ju inte på lektionstid?


FAMILJ:


Hur många är ni i din familj? - Tre tjejer (med mig) och en pojke. Haha.. Föräldrar då också, självklart!

Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - Japp.

Trivs hemma?  -
Ja självklart!

Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Nej, det har jag inte. Det löser ju inte problemet hemma direkt?

Har skrikit och slagit din mamma? - Ja jag har skrikit åt henne. Men fan aldrig slagit henne? :S

Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Nej, jag har börjat bli bättre på att sköta mig.. (y)



VÄNNER:


Du har vänner? - Oh yes.

Du brukar vara med? - De närmast hjärtat.

Vem/vilka var du med sist? - Syster & Ted.

Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Ja det är väl klart. Deras utsida räknas inte någonstans utan det är deras insida..

Är det okej att ha kill-kompisar? - Klart att det är?

Har du pussat någon av dina kompisar? - Haha jadå.

Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - ALDRIG!

Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Nej, tackar Gud för det !


FJORTIS:

Du sminkar dig varje dag? -
Nej jag sminkar mig knappt..

Putar med läpparna på kort? - Haha, ja det händer väl (A)

Tar kort på dina bröst? - Nej?

Använder foundation på läpparna? - Ush, nej.

Super dej packad varje helg? - Nej.

Du har kysst en tjej? - Jaa hah.

Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Nej.

Ditt hår e knallblont? - Knallblont? Jag har blont men inte fjortis blont;)


ALKOHOL:


Har druckit alkohol? - Japp.

När drack du alkohol senast? - Typ Januari?

Vem bjöd dig på alkohol? -
Haha mantas? :P

Vad var det för sorts alkohol? - Rysk vodka blandad med något gott;)

Brukar du dricka alkohol? - Visst händer det, men bara på fester och de går jag sällan på här i denna håla.

Har du druckit öl? - Jaråå.

Tycker du om öl? - Går att dricka, men inte så att jag dricker det..

Har du varit full? - Ja.


KRIMINELLT:


Är det okej att vara kriminell? - Det är olika från person till person. Men enligt mig är det verkligen inte okej.

Vill du bli kriminell? - Nej!

Varför gör du sånt här? - För jag har inget bättre för mig just nu haah :P

Vad är inte okej med att vara kriminell? - Råna, misshandla och döda.

Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Nej, aldrig. Tänk om jag själv hade haft en bil och den blivit stulen. Bara för att man inte orkar gå hem ? :S

Har du suttit i fängelset? - Nej.

Vill du hamna i fängelset? - Nej.


DÅLIGA TIDER:


Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Ja, idag faktiskt..

När grät du senast? - Förr igår.

Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - Nej.

Du har slagit ner någon - Inte slagit ner någon. Men slagit har jag.

Du har skadat någon med flit? - Hmm..

Har du någon gång viljat döda någon? - JAAA !!!!

Vem bråkade du senast med? - Hmm, syster säkert. Men bara sådär småtjaffs. Jag har faktiskt inte bråkat med någon på senaste tiden.! Cred till mig;)

Du har blivit våldtagen? - Nej.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0