Jag älskar att läsa böcker.

Precis som Stina-Lee så har jag läst en bok här hemma. Även om det var sjukt fint väder här idag så orkade jag bara inte resa mig upp ur sängen heller. Har legat här hela dagen och det har varit jätteskönt. Att faktiskt bara ligga och dega i sängen hela dagen, utan att behöva göra något. Har inte ens pluggat idag. För det fanns det ingen ork liksom hah.
Men iaf, min härliga söndag har gått ut på att läsa, läsa & läsa. Ni måste erkänna att det är sjukt skönt att bara koppla bort huvudet från allt annat och bara fokusera på bokens innehåll. Jag älskar det. Och det mysigaste utav allt är ändå att ligga nerbäddad i sängen och läsa en riktigt bra bok när det ösregnar ute. Orh! Nästan så att jag vill att det ska regna nu haha:P just kidding..
Nej nu ska jag gå. Vi hörs. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0