Shoppingdag!

Hej, nu är jag hemma igen. Kände att jag inte orkade sitta hemma hela dagen och jag skulle ju sola men det blev aldrig av. Utan jag hängde med syskonen in till stan istället och fick välja vad jag ville ha som födelsedags present. Så jag fick med mig en tröja och en klänning + 2 jättefina ringar hem. Strumpor också för den delen men dom betala jag själv haha. Ska in till stan imorgon igen och då ska jag in på Cafeet och se hur det blir med jobbet där. Och de ska gå rundor i valen för att hitta mer fynd åt mig, snällt va? Ja jag tycker det! :) Visar er allt en annan gång. Men min jävla webb är heelt cp nu.. inte denna också, faaan!!!:( Jaja, inte så mycket jag kan göra åt det.. Och nu så blir det snabbt duschen sen får jag väl allt se ifall jag hinner se Desperata hemmafruarna. De började ju trots allt för 4 minuter sedan. Hihi' Nej om jag ska gå nu. Hörs senare. P&K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0