Nej, nu har jag gått och blivit sjuk :(

Fan, fan, fan, fan... Jag har blivit sjuk. Sitter här och fryser satan och vill bara krypa ner under täcket och sova men nee jag vill se på singingbee. Fuck! Kan inte andas och mina ögon rinner. Varför ska detta hända mig, just nu? Arh! Denna jäkla kyla! ..

Idag har jag iaf städat och lagat äpplepaj/ smulpaj, som ni redan vet. Och sen stack jag ut en runda med ted. Vi frös till två isbitar så vi stack till systers jobb och väntade på henne där. Jupp! Sen stack jag hem. Är sjukt trött och vill bara sova, men hallå. Det är Fredag, och det känns som om jag bara kastar bort min fredag så.. Men jag antar väl att det kommer fler Fredagar.

Nej, nu ska jag kolla på 2 and half man sen hoppas jag att jag inte slocknar för jag måste se singingbee. Så kul!
Jaja, hoppas ni har en trevlig Fredagskväll idag/ikväll då :) P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0