Min helg, min dag idag och min dag imorgon!



Vi har riktigt härligt väder här i Trelleborg idag. Sjukt skönt. Så nu ska jag nog snart ut en stund med syster och iris sen ska jag plugga massor. Har prov i NO imorgon, ifall läraren då inte är sjuk, matte prov på Torsdag och SO prov på Fredag! Hoppas det går bra nu, för jag ska ge allt! Och plugga massor nu, för jag ska klara det!

Iaf, denna helgen har jag bara varit sjuk och inte gjort något speciellt. Mest chillat galet med syster och ted. Like always. Och jag är fortfarande sjuk, vilket jag tycker är sjukt tråkigt :( Mhhm..

Skolan idag gick sjukt fort och vi fick sluta kl 12 idag, sjuuuukt nice! Yepp! (Egentligen slutar vi 15.10) Så jag bad Mirela hämta mig och sen sov jag hela dagen fram tills nu kan man säga. Var på sjukt dåligt humör för min lillebror spelar CS och höjer på högsta volym. Vafan, är han helt dum i huvudet.. Han är 12? Orrh!
Menmen.. så kan det också vara, bara till att gilla läget..

Och imorgon väntar också en sjukt onödig skoldag enligt mig..

8.00-9.10 : Matte/ Engelska.
9.30-10.50 : Musik.
10.50-13.30 : Rast.
13.30-14.10 : B.språk/ Tyska.
14.20-15.10 : Tjejgrupp.

Jaja, det är väl att gilla läget här också då va..
Nej nu blev det dagbok här också.. Men hey, i like that! Hörs imorgon eller senare. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0