Lunch & tvättstuga.


Nu har jag precis varit nere i tvättstugan och lagt in kläder för tvätt. Men syster då såklart då jag själv inte har en blekaste om hur man tvättar hihi :) gick ner med henne iaf och nu sitter jag och käkar min lunch. Eller middag? Makaroner med creme fraish och en nyttig knäckemacka till. Det är nyttiga makaroner! Jajadå, idag är det UKM i fagurängen men inte orkar jag dra mig dit. Alla kommer vara där och då blir det sådär överfullt. Och jobbiga barn som bara skriker. Me dont like. Så jag stannar hellre inne tills senare, och då ska jag kanske träffa en speciell person :) Får se hur det blir med den saken! Jaja, vi hörs väl senare. P&K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0