jag ska lyckas ...... .... ..

Du ger mig fjärilar i magen. Jag älskar ditt leende. Jag blir varm bara jag ser dig. Och när du inte är där känns det helt fel.. Det gör det.. Du försöker undvika mig, det vet jag.. det har jag märkt. Du vill göra min avis på dig, och ja. Jag blir det. Blir det bara jag hör något om dig som någon annan .... säger. Det känns fel! Men du ska se, till sommaren. Då ska jag förfan lyckas och det ska jag börja med redan nu. Jag kommer ha kvar känslorna det vet jag. Men en en annan sak som jag också vet är att jag kommer lyckas, jag ska lyckas. Och då kommer jag stå och le mot dig när du springer efter mig... som en svans, som jag gjort ett jävla bra tag nu... We will see. Vänta bara..

Jag kommer lyckas, jag måste, jag ska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0