Jag gör allt för att inte plugga, like this →↓

Lovar du att vara ärlig?
Ja
Du heter:
Selma Dedic.
Smeknamn:
Mena av syster, sen vi var små. Tjucke och sånna flippiga namn utav Fete! (Iris)
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Nej, faktiskt inte. Eller inte vad jag kommer på iaf.
Beroende av:
Coca cola, cigg, mat, vänner... massor?
Vad tror folk om dig?:
Svår fråga... Ask them?
Stämmer det?:
Gör det säkert.
Vad får du oftast komplimanger för?:
Mina feta lips!
Vad säger du för att imponera på någon?:
Ehö?
Hur imponerar man på dig?:
Var dig själv!
Brukar du skratta för dig själv?:
Haha, gör jag alltid!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Selma?"
Var bor du?:
Trelleborg.
Trivs du där?:
Självklart.
Äger du några converse:
En gång i tiden gjorde jag.
Sprit, cider, vin eller öl:
Cider!
Brukar du bli för full:
Ha ha, nej?
Vad har du för mobil operatör:
Comviq..
Är du allergisk mot något:
Nej.
Har du haft sex idag:
Nope!
Hur svarar du i mobilen:
"Hej, det är Selma.", "Hallå?", "Jaa?"
Vem ringde du senast?:
Ted.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Kom ut nu, jag är utanför med din cykel!
Antal timmar sömn inatt:
9,5 h.. hih.
Sov du ensam:
Japp.
Brukar du komma i tid:
För det mesta, ja.
När mår du bra:
När jag har pengar!! Och när mina nära och kära själv mår bra.
När blev du fotad senast:
I Fredags.
Hur känner du dig nu:
Trött, sjuk, ångest.
Vanligaste färg på dina kläder:
grått, svart, vitt, rött, allt? Det är inte direkt så jag kollar vad jag har för färg på mig mest....
Vad tycker du om fötter:
Jag hatar fötter, äckliga. Men visst kan folk ha fina fötter också.
Vad saknar du:
Sommaren.
Hade du en bra kväll igår:
Ja, det hade jag nog. Var ute med syster och Ted.
Favorit dryck på morgonen:
Tee, eller färskpressad juice.
Rakar du benen:
Jaa, hallå?
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Oftast runt 23-24.
Är du blyg?:
Är väl det alltid i början när jag träffar nytt folk. Men inte senare.
Sysslar du med någon idrott:
Neej..
Vill du hellre ha mail än brev:
Det spelar inte så stor roll tycker jag.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja, faktiskt.
Har du spytt offentligt:
Nej, faktiskt inte.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Haha, vad kul! Leka lite med pillen, känna hur det känns att ha en som dinglar runt mellan bena. HA HA!
Är du nöjd med ditt liv:
Nja, kunde ha varit bättre..
Är du bortskämd:
Pängmässigt, nej.
Vad gör du i morgon:
Skola, sola, plugga hela dagen lång?
Vad är det värsta du vet?:
Döden.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?:
Haha, om jag har pengar så slösar jag det direkt på dagen. Utan att ha någon blekaste aning om vad jag köpt.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:
Jessica Alba!
Vad längtar du till?:
Bosnien 09.
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Om jag säger såhär. Har väldigt få nära vänner. Och bättre få riktiga vänner än många falska!
Vad använder du för shampoo?:
Silver Shampoo från Loreal tror jag det var.
Vad är det finaste du fått?:
Hmm.? Familj & vänner kanske?
En speciell dag du minns:
Har många bra minnen, svårt att välja.
Hur gammal är du:
16
Tycker du om någon just nu:
Nja, börjar tappa alla känslor. :/
Du samlar på:
Inget speciellt faktiskt.
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Jag tar det oftast live eller via msn. Iris och min syster Amela, som står mig närmast.
Gillar du golf:
Har bara spelat det i skolan, men visst kan det vara kul ibland. Om man kör med egna regler som jag alltid gör haha:P
Vilken tid gick du upp idag:
Halv 8.
Har du sovit i din egna säng inatt:
Ja.
Har du strumpor på dig nu:
Japp.
Är det okej att gråta:
Ja, det är väl självklart!
När grät du senast:
Den 21:a Mars, om jag minns rätt.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Resa runt, köpt en vovve och sparat resten.
Bär du glasögon eller linser:
Nope.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Haaha verkligen inte. Jag använder det som faller mig i smaken och det som jag känner mig bekväm i.
När går du upp ur sängen en helgmorgon:
9 de dagar jag jobbar annars 10-11.
Har du piercing:
Ett i varje öra.
Vill du gifta dig:
Ja! :)
Vill du ha barn:
Jaadå!
Solar du ofta: 
På sommaren, så ofta jag hinner. Solarium .. när jag väl börjar kan jag inte sluta. Som en drog.
Är du bra på att laga mat:
Haha självklart, mäster kocken. Nej skoja men visst jag kan väl något.
Är du flygrädd:
Har aldrig åkt flygplan, så jag vet faktiskt inte.. Konstigt svar jag vet, men känslan att sitta på ett plan har jag aldrig upplevt.
Hur vig är du:
Haha, nej.
Är du musikalisk?:
Ja det tycker jag.
Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten!
Vilken är din favoritglass:
Ben & Jerrys Strawberry Cheese cake.
Tror du på ett liv efter döden:
Vet inte faktiskt.
Tycker du om sushi:
Har inte testat.
Vad äter du helst när du ser på film:
Chips och godis?
Bor dina föräldrar tillsammans:
Japp.
Har du tandläkarskräck:
Nej, hade innan men det gick väl bort med tiden då jag var där så ofta innan. Jag hade tandställning för er som direkt tror man har massor med hål i tänderna!!!
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Jag är nog en kvällsmänniska.
Vilken ögonfärg har du:
Brungröna.
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Usch ja
Biter du på naglarna:
Nej.
Röker du:
Japp, tyvärr..
Hur ofta tränar/motionerar du:
Är ute ofta och går mycket. Räknas det?
Senaste låt du hörde:
Alian Cruz - If I say.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0